Обговорили цілі та очікування від тренінгу основного курсу Intel «Навчання для майбутнього»;
Сформулювали власні завдання щодо навчання на тренінгу;
Ознайомимось з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником;
Створили папку Портфоліо для зберігання матеріалів власного проекту;Створили персональну сторінку на вікі-сайті програми;
Модуль2
Цей модуль був складнішим. Багато зроблено,але в завданнях ще не в усих розібралася.Сподобалося створювати тести-це цікаво і корисно.Створення презентації теж важливо.
Модуль 3
Черговий день тренінгу. Сьогодні ми ознайомились із основними запитаннями: ключові, тематичні, змістові. Намагалися знайти їх для теми свого проекту.
Модуль 4
Створили презентацію для учнів, щоб ознайомити із загальними положеннями роботи. Вибрали форму оцінювання, яку будемо застосовувати для оцінки знань учнів. Попереду ще багато цікавого)
модуль 5
Сьогодні було дуже цікаве заняття. Ми у групах обговорювали питання безпеки учнів в інтернеті, які загрози чатують на них, та які шляхи вирішення можливі. Поговорили про авторські права в інтернеті
Модуль 6
Ознайомилися з програмами Міністерства зі свого предмету. Продовжили заповнювати план проекту.
Ознайомилися з програмами Міністерства зі свого предмету. Продовжили заповнювати план проекту.
Рефлексія . Модуль 7
Створили журнал оцінювання. Створили учнівський блог. Це була цікава і клопітка робота.
Рефлексія Модуль 8
Цей модуль допоміг мені розібратися в питанні, що означає «оцінювання потреб учнів»; як правильно організувати оцінювання , щоб у процесі виконання проекту була створена ситуацію успіху.
Рефлексія, Модуль 9
Модуль допоміг мені зробити висновки щодо ролі і місця диференційованого навчання. Як організувати роботу в проекті, щоб учні мали змогу самі спрямовувати себе у навчанні.
Рефлексія 10
Створили документ фасилітації. Я брала участь у обговоренні того, як можна використовувати різні техніки постановки запитань
Рефлексія 11

Комментариев нет:
Отправить комментарий