Литвинчук Тетяна



Модуль1

Обговорили цілі та очікування від тренінгу основного курсу Intel «Навчання для майбутнього»;
Сформулювали  власні завдання щодо навчання на тренінгу;
Ознайомимось  з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником;
Створили  папку Портфоліо для зберігання матеріалів власного проекту;Створили  персональну сторінку на вікі-сайті програми;

Модуль2 
Результат пошуку зображень за запитом "навчання"

Цей модуль був складнішим. Багато зроблено,але в завданнях ще не в усих розібралася.Сподобалося створювати тести-це цікаво і корисно.Створення презентації теж важливо.


Модуль 3Результат пошуку зображень за запитом "навчання"

Черговий день тренінгу. Сьогодні ми ознайомились із основними запитаннями: ключові, тематичні, змістові. Намагалися знайти їх для теми свого проекту. 

Модуль 4

Створили презентацію для учнів, щоб ознайомити із загальними положеннями роботи. Вибрали форму оцінювання, яку будемо застосовувати для оцінки знань учнів. Попереду ще багато цікавого)

модуль 5

Сьогодні було дуже цікаве заняття. Ми у групах обговорювали питання безпеки учнів в інтернеті, які загрози чатують на них, та які шляхи вирішення можливі. Поговорили про авторські права в інтернеті

Результат пошуку зображень за запитом "навчання"
Модуль 6
Ознайомилися з програмами Міністерства зі свого предмету. Продовжили заповнювати план проекту.
Результат пошуку зображень за запитом "навчання"

Рефлексія . Модуль 7

Створили журнал оцінювання. Створили учнівський блог. Це була цікава і клопітка робота.

Рефлексія Модуль 8Результат пошуку зображень за запитом "навчання"

Цей модуль допоміг мені розібратися в питанніщо означає «оцінювання потреб учнів»; як правильно організувати оцінювання , щоб у процесі виконання проекту була створена ситуацію успіху.

Рефлексія, Модуль 9Результат пошуку зображень за запитом "навчання"

Модуль допоміг мені зробити  висновки щодо ролі і місця диференційованого навчання.  Як організувати роботу в проекті, щоб учні мали змогу самі спрямовувати себе у навчанні. 

Рефлексія 10
Результат пошуку зображень за запитом "навчання"

Створили документ фасилітації. Я брала участь у обговоренні того, як можна використовувати різні техніки постановки запитань

Рефлексія 11


Ми з колегами поділилися Планами вивчення теми, а також основними документами Портфоліо.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Wikipedia

Результаты поиска