Осінна Світлана

Модуль 11.


З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде моє уміння :
·        Створення  блогів;
·        Робота у вікі;
·        Використовувати ресурси Інтернету;
·        Застосовувати формуюче оцінювання впродовж проекту;
·        Правильно оцінювати діяльність учнів протягом проекту;
·        Використовувати стратегії диференційованого навчання.


При навчанні враховувати навички 21 століття.


Модуль 10.



Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
   уміння розумно поставити запитання – бо це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.

Модуль 9.


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - учні мають бути активним у власному навчанні; вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички само спрямованості, відповідно спонукати та заохочувати , щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.


Модуль 8.


Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
·        Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям.


Модуль 7.


Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів

Учні можуть створювати блоги (для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів), сайти, вікі (для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей).

Модуль 6.

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:використовувати  електронну пошту, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет.


Модуль 5.


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: дослідити, як здійснювати пошук потрібних ресурсів в Інтернеті та оцінювати їх, та використовувати Інтернет-ресурси, щоб підтримувати інтерес учнів до навчання під час створення проектів.

Модуль 4.




Модуль 3.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту.

 Допомогти планувати та створювати проекти

Як я можу використовувати дослідницькі проекти для покращення навчального процесу.



Модуль 2.

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі,а саме: можливість залучити учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістовних завдань,формувати навички самостійної дослідницької діяльності.



Модуль 1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поставити власні цілі навчання. Мені сподобалось працювати з електронним посібником,  сервісами Google, електронними шаблонами Ресурсів. Всі  технології допомагають підвищити продуктивність уроку , розширити професійні знання.





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Wikipedia

Результаты поиска