Модуль 11.
З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде моє уміння :
· Створення блогів;
· Робота у вікі;
· Використовувати ресурси Інтернету;
· Застосовувати формуюче оцінювання впродовж проекту;
· Правильно оцінювати діяльність учнів протягом проекту;
· Використовувати стратегії диференційованого навчання.
При навчанні враховувати навички 21 століття.

Модуль 10.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
уміння розумно поставити запитання – бо це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
Модуль 9.

Модуль 8.
.jpg)
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
· Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям.
Модуль 7.
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів
Учні можуть створювати блоги (для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів), сайти, вікі (для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей).
Модуль 6.

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:використовувати електронну пошту, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет.
Модуль 5.

Модуль 4.
Модуль 3.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту.
Допомогти планувати та створювати проекти
Як я можу використовувати дослідницькі проекти для покращення навчального процесу.
Модуль 2.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі,а саме: можливість залучити учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістовних завдань,формувати навички самостійної дослідницької діяльності.
Модуль 1. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені поставити власні цілі навчання. Мені сподобалось працювати з електронним посібником, сервісами Google, електронними шаблонами Ресурсів. Всі технології допомагають підвищити продуктивність уроку , розширити професійні знання.

Комментариев нет:
Отправить комментарий