Яковлєва Марія

                                             МІЙ БЛОГ РЕФЛЕКСІЇ

Модуль1
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу. 
Крім цього, я вперше ознайомилася і зареєструвалася на сайті вікі, а також навчилася створювати блоги та дещо працювати в них. Хотілося б вдосконалити свої навички в роботі з опрацьованими сайтами.






Модуль2
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме цей метод сприяє розвитку творчих здібностей учнів. Цей метод сприяє розвитку критичного та гнучкого мислення  в учнів,  допомагає розвивати комунікативні навички, сприяє покращенню роботи з пошуком інформації та її опрацюванням, розвиває комп'ютерні здібності.





                                                                 Модуль3

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту.
 Щодо Ключових питань можна сказати, вони загальні, широкоохватні, на них немає відповіді «так» або «ні», вони стосуються великих ідей та вічних концепцій. Часто Ключові запитання стосуються декількох предметів і допомагають учням зрозуміти, яким чином ці предмети пов’язані між собою. Ці запитання сприяють дещо творчому підходу до проблеми, а також спонукають до дослідження певної теми.
Тематичні запитання проекту прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на Ключове запитання. На Тематичні запитання проекту також не може бути відповіді «так» або «ні», але їх використання сприяє кращому усвідомленню дослідженої теми.




    Модуль4
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме формуюче оцінювання має здійснюватися протягом всього навчального процесу; учні повинні обов'язково долучатися до процесу оцінювання, потрібно розробити чіткі критерії, за якими оцінюватимуться роботи.
Повне та точне оцінювання є надзвичайно важливим для ефективного навчального процесу. Добре сплановане оцінювання дозволяє проектам бути сфокусованими на навчальних цілях; план оцінювання має бути розроблений до того, як учителі починають розробляти проектні завдання для учнів та навчальні вправи. Оскільки проектні завдання надають широкі можливості для індивідуалізації навчання, стратегії оцінювання повинні бути достатньо гнучкими для того, щоб вони були придатні до різних учнівських робіт, але в той же час ці методи та інструменти оцінювання мають бути сфокусованими на навчальних цілях та очікуваних результатах.




    Модуль5
Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень - це ще раз можемо підтвердити, пройшовши модуль 5 даного курсу.
Майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті. Але при використанні Інтернет-ресурсів учнів потрібно обов'язково навчати критичному оцінюванню веб-ресурсів, зважати на цілу низку факторів при визначенні достовірності та цінності веб-сторінки для використання в проектах.






        Модуль6
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
  •  вони можуть ділитися своїми думками, ідеями та проектами з іншими;
  • спільно збирати та ділитися з іншими колекціями гіперпосилань на веб-сайти;
  • запитувати та давати свої відповіді на запитання та ідеї інших;
  • змінювати, коментувати, додавати та видаляти дані, які створили інші;
  • створювати спільні вікі-статті, які складаються з декількох вікі-сторінок;
  • створювати лінійні веб-документи, наприклад, блоги тощо.


   Модуль7
В ході цього блогу ми розглянули використання певної інформаційно-комунікаційної технології у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей. Приклади таких засобів для учнівських проектів є:
• презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси;
• публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм;
• вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей;
• блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів.


       Модуль8
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів». Дуже важливим є те, що:
  • Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
  • Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
  • Форми оцінювання повинні мати критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
  • Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, доцільно використовувати підсумкове оцінювання.
При оцінюванні проекту важливо  створити критерії оцінювання та переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;.



   Модуль9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Вчитель зі свого боку повинен вірно оцінити можливості кожного з учнів, щоб застосовувати диференційоване навчання.
Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості і при цьому учні мають обов'язково бути активним у власному навчанні.




         Модуль10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме з мого боку уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання.
Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду. 
 Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.  



Модуль11
З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде саме застосування методу проектів. Це сприятиме розвитку дослідницьких вмінь учнів та їх творчих здібностей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Wikipedia

Результаты поиска