Пересада Валентина



Рефлексія модуль 1


Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме ознайомитися з основними ознаками методу навчальних проектів та виділити основні, за якими цей метод відрізняється від традиційних методів навчання, створювати особисту колекцію закладок на сайті, визначити навички 21 століття, здійснювати пошук Інтернет-ресурсів про метод навчальних проектів, створювати публікацію про особливості використання методу навчальних проектів.


Рефлексія модуль 2


Можливо проекти допоможуть учням 21 століття відповідати вимогам державних освітніх стандартів та і програм, коли  вчитель буде мати можливість керувати проектами.

Я також зможу використовувати проекти в навчанні, але для цього потрібен час, багато часу для оформлення і т.д. та бажання. Я завдяки курсам сподіваюсь навчуся правильно оформлювати всі проекти, презентувати їх дітям та батькам тощо.


Цей модуль допоміг мені визначити переваги методу проектів, а саме:
- учні залучаються до вирішення проблем ,
- працюють групами, тобто спілкуються зі своїми однолітками,
- будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою,
- планують свою діяльність,приймають рішення., демонструють свої знання.


Рефлексія модуль 3


Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме навчитися правильно визначати начальні цілі проекту та ставити ключові тематичні та змістові запитання. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм,  встановити навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких сформулювати Основні запитання, що формують зміст проекту.


Рефлексія модуль 4


Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме створити інструмент для оцінювання навчальних потреб учнів та розробити презентацію проекту для заохочення учнів. Також скласти перший варіант плану оцінювання учнів для цієї теми, а потім створити засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.


 Рефлексія модуль 5



Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме як можна їх ефективно використовувати при вивченні обраної теми. Використовувати нтернет-ресурси  для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. Також розглянути шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчитеся правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права.

Рефлексія модуль 6


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме зрозкміти як можна можна ефективно використовувати ці технології для покращення процесу навчання учнів, а також використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітни
цтва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів.


Рефлексія модуль 7


Цей модуль допоміг мені:

  1. поміркувати над тим, як створений приклад учнівської роботи. 
  2.  уточнити очікуванні результати від вивчення теми та покращити методику навчання; 
  3. можливість забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту; 
  4. відповідного та ефективного використання ІКТ

Рефлексія модуль 8


Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття.


Рефлексія модуль 9



Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - разом з колегами обговорив, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Потім проаналізував шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Створив форму оцінювання, інструменти для підсумкового оцінювання. 


Рефлексія модуль 10



Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: звернули увагу на те, які педагогічні технології є найдоцільнішими для досягнення навчальних цілей. Обговорили, як керувати процесом під час створення проекту. Створили дакумент для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти. Спланували, як будемо вивчати обрану тему у своєму класі.


Рефлексія модуль 11



Курс Інтел 10 версія - видався досить насиченим, цікавим, запам'ятався!
Було корисним створення та використання щоденника власного навчання. Програма вдала для подальшого впровадження. Вона відкриває нові можливості з використання проектної методики, а особливо корисним є стратегії оцінювання. На мою думку, слід приділяти увагу, і на учнівські роботи (з дослідженням). Новим є онлайнове обговорення проектів – це для вчителів буде також дуже корисним. Завдяки курсу розширюються можливості з використання технолоії веб 2.0. у навчальному процесі.














































































1 комментарий:

  1. Шановні колеги! Перший день, а у вас такий результат. Ви просто молодці. Так тримати

    ОтветитьУдалить

Wikipedia

Результаты поиска