Рефлексія модуль 1
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме ознайомитися з основними ознаками методу навчальних проектів та виділити основні, за якими цей метод відрізняється від традиційних методів навчання, створювати особисту колекцію закладок на сайті, визначити навички 21 століття, здійснювати пошук Інтернет-ресурсів про метод навчальних проектів, створювати публікацію про особливості використання методу навчальних проектів.
Рефлексія модуль 2

Можливо проекти допоможуть учням 21 століття відповідати вимогам державних освітніх стандартів та і програм, коли вчитель буде мати можливість керувати проектами.
Я також зможу використовувати проекти в навчанні, але для цього потрібен час, багато часу для оформлення і т.д. та бажання. Я завдяки курсам сподіваюсь навчуся правильно оформлювати всі проекти, презентувати їх дітям та батькам тощо.
Цей модуль допоміг мені визначити переваги методу проектів, а саме:
- учні залучаються до вирішення проблем ,
- працюють групами, тобто спілкуються зі своїми однолітками,
- будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою,
- планують свою діяльність,приймають рішення., демонструють свої знання.
Рефлексія модуль 3

Рефлексія модуль 4
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме створити інструмент для оцінювання навчальних потреб учнів та розробити презентацію проекту для заохочення учнів. Також скласти перший варіант плану оцінювання учнів для цієї теми, а потім створити засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.
Рефлексія модуль 5
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме як можна їх ефективно використовувати при вивченні обраної теми. Використовувати нтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. Також розглянути шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчитеся правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права.
Рефлексія модуль 6
цтва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів.
Рефлексія модуль 7
Цей модуль допоміг мені:
- поміркувати над тим, як створений приклад учнівської роботи.
- уточнити очікуванні результати від вивчення теми та покращити методику навчання;
- можливість забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту;
- відповідного та ефективного використання ІКТ
Рефлексія модуль 8

Рефлексія модуль 9

Рефлексія модуль 10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: звернули увагу на те, які педагогічні технології є найдоцільнішими для досягнення навчальних цілей. Обговорили, як керувати процесом під час створення проекту. Створили дакумент для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти. Спланували, як будемо вивчати обрану тему у своєму класі.
Рефлексія модуль 11
Курс Інтел 10 версія - видався досить насиченим, цікавим, запам'ятався!
Було корисним створення та використання щоденника власного навчання. Програма вдала для подальшого впровадження. Вона відкриває нові можливості з використання проектної методики, а особливо корисним є стратегії оцінювання. На мою думку, слід приділяти увагу, і на учнівські роботи (з дослідженням). Новим є онлайнове обговорення проектів – це для вчителів буде також дуже корисним. Завдяки курсу розширюються можливості з використання технолоії веб 2.0. у навчальному процесі.
Шановні колеги! Перший день, а у вас такий результат. Ви просто молодці. Так тримати
ОтветитьУдалить