Потоцька Наталія

МІЙ БЛОГ РЕФЛЕКСІЇ

                                               Бери від життя саме прекрасне!
МОДУЛЬ 11
З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде можливість використання під час уроку різноманітних інформаційно-комунікаційних технологій.
 Ура! Ми наближаємося до завершення !

 Дякую, за надання можливості розширити свої знання у використанні технологій Web 2.0

МОДУЛЬ 10
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме  як стиль педагогічного спілкування може полегшити взаємодію під час спільної діяльності вчителя та учнів, як комп’ютерні технології можуть допомогти мені стати фасилітатором та зробити навчання у  класі більш орієнтованим на самостійне навчання учнів.

МОДУЛЬ 9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - я можу планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.

МОДУЛЬ 8
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів, а саме  створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес та залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей.

МОДУЛЬ 7
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
 Створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання.
Забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту.


МОДУЛЬ 6
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме що блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.

МОДУЛЬ 5
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме таким чином я можу забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями інтернет-ресурсів та як я можу використовувати інтернет - ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів.



МОДУЛЬ 4

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме як в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту.

МОДУЛЬ 3
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме дослідницькі проекти будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання та вміння цільовій аудиторії.
На сьогоднішньому тренінгу ми обговорили навчальні теми для створення власного портфоліо з використанням методу проектів.  З’ясували вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм. Обговорили основні запитання. І звичайно описали у блозі власні думки та враження від навчання за модулем.

МОДУЛЬ 2
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме допомогти моїм учням відповідати вимогам державних освітніх стандартів та  програм та розвивати в них навички необхідні для життя і навчання в  21 столітті. Щодо мене, то я можу використовувати метод проектів для покращення навчального процесу.Сьогодні був дуже насичений день. Багато чого зробили: познайомилися з авторським правом; навчилися створювати колективну презентацію. Працювати над однією презентацією всім колективом було дуже класно і цікаво! А ще створювали тестові форми анкетування. Все вийшло. І настрій - просто клас!


МОДУЛЬ 1
Цей модуль допоміг мені обдумати  власні цілі навчання на цьому тренінгу , а саме  чітко поставити навчальні  цілі, щодо навчання в програмі Інтел "Навчання для майбутнього", які реально  можна досягти на тренінгу, які були б доступними, виконуваними та конкретними. Дізнатися про ресурси програми, які допоможуть підвищити мені професійний рівень. 


Вітаю всіх учасників з початком нового тренінгу! 
Бажаю успішної, плідної праці під час вивчення та ефективного впровадження набутих знань під час проведення уроків за методом проектів.

2 комментария:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. Переконана, що у вас все вийде якнайкраще. Бажаю успіхів

    ОтветитьУдалить

Wikipedia

Результаты поиска