Модуль № 1
Рефлексія
-обговорили цілі та очікування від тренінгу основного
курсу Intel «Навчання для майбутнього»;
-навчилися
формулювати власні завдання щодо
навчання на тренінгу;
-ознайомились з основними ресурсами тренінгу: посібником,
сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником;
-створили папку Портфоліо для зберігання матеріалів
власного проекту;
-навчилися
створювати персональну сторінку
на вікі-сайті програми;
-створили власний блог;
-провели рефлексію власного навчання на власному
блозі Модуль № 1.
В цілому, настрій
оптимістичний. З нетерпінням чекаю наступне заняття.
Модуль 2 Рефлексія
У цьому модулі
було подано дуже багато інформації . У мене виникли труднощі, але я впоралась.
Хочеться
подякувати тренеру за доступний виклад
матеріалу, за терпіння та сталеві нерви. Дякую, Наталіє! Всім колегам, успіхів!
Я дізналася, як проекти, що плануються та реалізуються за допомогою ІКТ, можна використати в навчальному процесі. Надалі, я зможу використовувати проекти в своїй педагогічній практиці та презентувати учням.
Також на 2 модулі ми здобули нові знання, сформували нові вміння та навички, а саме:
- навчилися
систематизувати свої знання про
метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології;
-розглянули шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання
Портфоліо;
- навчилися
створювати закладки на
Інтернет-ресурси щодо методу проектів та публікацію для ознайомлення з навчальними
проектами;
- провели рефлексію задля узагальнення та підведення
підсумків про роботу з матеріалами Модуля 2;
- також розпочали планування та вивчення теми з предмету
із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяють розвитку
навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття.
Модуль № 3 Рефлексія
Цікаво було працювати в цьому модулі. Саме основне це те, що я обрала тему проекту. Протягом заняття ми:
- обговорили навчальні теми для створення Портфоліо з
використанням методу проектів;
- з’ясували вимоги державних освітніх стандартів та
навчальних програм;
- сформулювали навчальні цілі, що базуються на освітніх
стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
- обговорили і сформулювали Основні запитання, що сприяють
розвитку та навчанню учнів;
-навчилися формулювати завдання для виконання досліджень учнів у
проектній діяльності;
Також описали у блозі власні думки та враження від навчання за
модулем №3
Модуль № 4 Рефлексія
1.У цьому модулі ми обговорили приклади Основних запитань за допомогою
Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами.
3. Створили перший варіант плану оцінювання.
4.Навчилися удосконалювати цілі
та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів.
5.Створили
презентацію основних ідей навчальної теми.
6.Також переглянули План вивчення теми
та внесли до нього зміни.
7.Зробили
рефлексію модуля № 4.
Модуль № 5 Рефлексія
Цей модуль допоміг мені поміркувати над тим, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
-як навчити учнів усвідомити необхідність визнання авторського права, знати основні поняття з авторського права та навчити правомірно використовувати матеріали з різних джерел;
-які конкретні вправи та завдання можна регулярно використовувати у класі для того, щоб забезпечити дотримання учнями основних принципів правомірного використання інформаційних джерел та інших даних.
Модуль № 6 Рефлексія
На занятті ми працювали за темою "Використання Інтернету для спілкування та співробітництва". Ця тема є дуже актуальною у наш час. Спочатку ми обговорити проблеми безпечного та відповідального використання Інтернету, далі - вчилися додавати у вікі-середовищі зображення та внутрішні посилання на вікі-статті, ознайомилися із особливостями комунікаційних сервісів Інтернету. Заняття було цікавим, насиченим, корисним для подальшої діяльності.
На восьмому модулі ми працювали над важливим питанням - оцінюванням діяльності учнів у проекті.
Спочатку я проаналізувала на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів. Потім продумала причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання. Вкінці заняття - розробила форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи, внесла корективи у план вивчення теми.
Модуль № 10 Рефлексія
З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде, насамперед, впровадження проектного підходу, формування навичок 21 століття, врахування потреб учнів з різними особливостями, використання комп’ютерних технологій. І на завершення хочеться згадати слова А. Дістервега, який писав:
Цей модуль допоміг мені поміркувати над тим, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
-як навчити учнів усвідомити необхідність визнання авторського права, знати основні поняття з авторського права та навчити правомірно використовувати матеріали з різних джерел;
-які конкретні вправи та завдання можна регулярно використовувати у класі для того, щоб забезпечити дотримання учнями основних принципів правомірного використання інформаційних джерел та інших даних.
Модуль № 6 Рефлексія
Модуль № 7 Рефлексія
Модуль № 8 Рефлексія
На восьмому модулі ми працювали над важливим питанням - оцінюванням діяльності учнів у проекті.
Спочатку я проаналізувала на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів. Потім продумала причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання. Вкінці заняття - розробила форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи, внесла корективи у план вивчення теми.
Модуль № 9 Рефлексія
На дев'ятому занятті ми працювали за темою "Підтримка учнів щодо управління траєкторією власного навчання. Організація диференційованого навчання". Ми працювали в парах, обговорювали створені приклади учнівських робіт та способи їх оцінювання.
Також на занятті ми:
1. Проаналізували стратегії для здійснення диференційованого навчання.
2. Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні.
3. Створили інструменти для підсумкового оцінювання, навчальні матеріали для навчання різних учнів.
4. Розглянули можливості використання ІКТ для навчання і оцінювання учнів.
Також на занятті ми:
1. Проаналізували стратегії для здійснення диференційованого навчання.
2. Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні.
3. Створили інструменти для підсумкового оцінювання, навчальні матеріали для навчання різних учнів.
4. Розглянули можливості використання ІКТ для навчання і оцінювання учнів.
Модуль № 10 Рефлексія
Сьогодні робота була продуктивною, а саме робота з планом, з анкетами, з таблицями з оцінювання робіт учнів, робота у блозі та Wiki-сторінці.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. На сьогоднішній день впровадження проектів в навчальний процес – це актуально.
Модуль № 11 Рефлексія
"Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю"
Гадаю, що у всіх учасників Інтел -10, Вербки- 2 після отриманих знань на тренінгу пробудилися сили для створення проекту. То ж давайте разом крокувати в ногу з сучасністю!
Так тримати!
ОтветитьУдалитьДякую за підтримку! А картинки не копіюються у мене.
ОтветитьУдалить